Friday, July 17, 2009

Life was his sentence. Life is what he got back.

Hei, on aeg teha uus sissekanne.

Viimastel päevadel pole küll midagi toimunud, kolmapäev oli peale Hispaaniat ainuke hea asi seni. Sai tehtud nii seda kui ka toda, seigeldud mööda linna ja söödud mcflurryt lioni tükkidega. Mingid vennad mängisid pilli ka viru mäki ees, peaks ka kunagi sellist asja praktiseerima.

Aga väga vinge on see, et mu ema käib autokoolis. Kurat tahaks ka, aga vanust jääb tsipake puudu. Järgmine suvi mu sõbrad, järgmine suvi. Kusjuures emal läheb seal eriti hästi, puutub jälle üle mitmetuhande aasta kokku õppetööga, ai ai ai :D

Ma vabandan siiralt, et te pidite mu eelmisi nii mõttetult tülpimust täis poste lugema, ma enam nii ei tee. Koduigatsus tuli peale, mis parata :(

Good fight and good night!

No comments:

Post a Comment